onsdag 8 augusti 2012

Analsex

Hej!

Blev rätt sen kväll/natt igår, jag och Q avslutade dagen med att ha sex och det hela slutade med analsex.
 Har inte velat pröva detta tidigare utan det har kännts som det har varit för mycket liksom, har VARIT lite pryd av mig.
 Q har däremot varit väldigt sugen på detta länge det vet jag, men mitt ordentliga och pryda jag har satt stopp.
Så en dag när vi hade sex och  var otroligt kåt och upphetsad prövade vi, och det var nog det skönaste jag varit med om på länge! Bara man tar det lungt och använder mycket glidmedel så är det superhärlig tycker vi ialla fall.

Gårdagen var inget undantag, vi lekte med varandras kroppar en stund. Ljudlös bör man också vara så inte barnen hör. Q gav mig en härlig behandling med tunga, olja och massagestav både fram och bak, mm vad skönt det är. Älskar när han slickar min fitta blöt så att det bara rinner av den.
Q trängde sedan försiktigt in sin härliga kuk i min rumpa och vi knullade, först försiktigt men sedan hårdare och hårdare. Fittan fylldes av massagestaven, och vibbarna från den känner vi båda två.
Det dröjer inte länge innan Q pumpar ut hela sin sats i mig och av kukens pulseringar kommer även jag i en härlig orgasm. Fick lov att kväva skriken av vällust.
Fota hann vi också.
Tips: släpp alla hämningar och bli den du egentligen är.

/ Sara




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar